|
| Auteur |
Bericht |
Dennis18031980 Newbie

|
Geplaatst: Vr Aug 22, 2008 11:21 pm Onderwerp: foto's ufo waarneming grebbeberg vele jaren geleden |
|
|
Bij deze enkele foto's van een ufo waarneming door mij en andere mede-meteorologiestudenten gefotografeerd vanaf een sterflat in Wageningen. De Ufo's verschenen 's avonds nadat een bijzonder zwaar onweerscomplex over Wageningen was getrokken en wegtrok richting Flevoland.
We hadden met een groep studenten mooie bliksemfoto's gemaakt die dag en waren nog aan het nagenieten van het weerlicht in de verte met een biertje op het balkon op 15 hoog vanaf 1 van de de ster-flats toen vrij dichtbij richting Achterveld, Veenendaal rechts van de Grebbeberg 2 lichten uit het niets verschenen, van kleur en grootte veranderen, stilhingen en bij tijd en wijle zich weer verplaatsten. Wij schatten toendertijd de afstand in op een kilometer of 3-6 hemelsbreed en een hoogte van pakweg 100-300 meter. We hebben toendertijd video-opnamen gemaakt en bij inzoomen was duidelijk een spiralerende matrix structuur te zien van slingerende energiefilamenten.
Het waren dus zeker geen zoeklichten of flares van een legerhelikopter tijdens een legeroefening of landingslichten van een vliegtuig. De waarneming duurde zo'n half uur waarna beide bollen definitief verdwenen. De exacte dag waarop dit plaatsvond weet ik niet meer zo uit het hoofd en deze dossiers informatie heb ik zo 1,2,3 niet bij de hand vanaf deze computer. Het zal waarschijnlijk ergens in 2001 geweest zijn. Nadere info volgt waarsch. nog.
Op de foto's kun je duidelijk de utrechtse heuvelrug zien en de rode lichten van de zendmast die op de heuvelrug staat ergens in de bossen achter Rhenen richting zandgat Kwinteloijen of Amerongen vanaf de Wageningse flat Dijkgraaf gezien. Voor de Utrechtse Heuvelrug enkele lichten van boerderijen van het Wagneingse Binnenveld dat zo'n 50-60 meter lager ligt dan de bovenste groene bomenrand van de Utrechtse Heuvelrug. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
DBunker Die Hard

|
Geplaatst: Do Aug 28, 2008 5:33 pm Onderwerp: |
|
|
Het lijkt het echte werk te zijn. Graag aanvullende informatie. _________________ ALLEEN BEWIJS TELT. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Reznor85 Regular

|
Geplaatst: Vr Aug 29, 2008 4:11 pm Onderwerp: |
|
|
Vrij scherpe foto's die zien er inderdaad als het echte werk uit. Ik ben benieuwd naar de aanvullende info  _________________ "Show yourself" |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|